Stilla mitt sug tack

Sugen på något gott och har suttit och försökt kontrollera mitt behov i typ två timmar.
Men snart får jag komma på något att mysa till de med.
Dippa lite grönsaker?
Men kan man göra egen dip med kesella och isf va kan man ha i?
Tips mottages tacksamt!

Blev en sväng till gymmet idag, körde kondition.
Alltså att va inne på själva gymmet är ju grymt jäkla tråkigt.
Jag trivs mer o träna på passen, för då ger jag inte upp när jag börjar bli trött utan kämpar tills passet är avklarat.
Tur de finns så man kan kombinera kondtion och styrka på pass, så man egentligen helt o hållet kan skippa gymmet (iaf tills man känner för de igen)

Imorgon ska jag gå iväg till Soc när Ebba är på dagis.
Känns lagom kul (som alltid)
Men jag söker jobb o jag hoppas snart de ger resultat.
Tänk att kunna tjäna egna pengar o kunna unna sig själv en gnutta ibland, jag längtar!
Problemet e då bara att Johan måste ha Ebba.
De ska egentligen inte vara något problem för de är ju hans dotter, men tyvärr är de ett problem.
Spark i arlset behöver han, en hård en!

Får la söka dip-recept o se om jag hittar något.
Är sugen.. Egentligen är de naturgodis jag vill ha men de har vi inget hemma.
Morötter,gurka o blomkol känns nyttigare med =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0