Stretcha?

Jag kan säga så mycket som såhär - Aj aj aj i mina lår!
Gör otroligt ont o man känner att benen fått sig en ordentlig genomkörare!
Värst är de när man går ner för trapprona och jag går nog typ som om jag fåt k-k i röven :P
Haha nej men skämt o sido, skönt att de tar!

Jag gjorde en fuling idag, jag skolkade ifrån jobbcoachen.
Illa.
Men jag ville njuta av de helt underbara vårvädret.
Går ändå igenom de jag missat nästa vecka.


På utvecklingsamtalet så nämndes inget jag inte redan va medveten om.
Dom tog upp att Ebba är en tjej som vill ha full koll på va alla vuxna gör och försvinner nån ut ur rummet så blir hon ledsen.
Hon leker inte så mycket än utan går o spanar på vart fröknarna är (normalt)

De senaste gångerna hade hon dock börjat slappna av o lekt lite med leksaker nu.

Att hon är sotis om dom lyfter upp andra barn ( ja de e heller ingen nyhet ) Men hon vänjer sig, hon måste lära sig att hela världen inte kommer kretsa kring henne jämt.

Sen att hon är en glad tjej som älsakr o va ute.

Som sagt inga nyheter :)

Fick även beröm för mina fasta rutiner.
Jag är ju noga med rutiner o de sa dom är ALDRIG fel.
Hällre som jag (Supernoga, än att va lite sisådär på den fronten)

Nej nu kommer familjen annorlunda på tv!


Lilla dockan innan läggdags, Gud va jag älskar dig!

Kommentarer
Therése

Så himla söt är hon :)

2010-03-08 20:22:49
URL: http://terezita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0