Sugen på gott

Orkar inte skriva om inlägget eftersom de nyss försvann.

Har haft en bra och händelserik dag som vanligt iaf :)

Johan gav mig en rejäl överaskning o hade köpt mig en röd ros. Det har inte skett någon gång innan och jag hoppas de händer ibland lite då o då nån mer gång.
Dock hade han bara lagt den på bordet o nämnde de när jag kom hem, så den är redan lite halvvissen , haha men det är tanken som räknas!

Ska se till o hitta något ätligt här hemma nu.
Är grymt sugen på något men kylskåpet har inte mycket att erbjuda så antar jag får äta en GI-macka och som efterrätt kanske lite apelsin med en klick grädde (grymt sugen på ngt sött, men apelsinerna är ju söta nu)
GI vänligt och bra.

Imorgon är jag förövrigt inbokad på ett spinnigpass kl 09 wisch me good luck!
Ska ta o boka in mig på ett bodypump pass nu på söndag med, måste fan köra igång nu!

Förresten, blir inget dagis för Ebba imon.
Jag har ju bett dom ringa om magsjukan kör igång mera.
Och nu hade TRE stycken åkt på de i onsdags ifrån hennes avdelning.
Ebba va där i onsdags, men jag hoppas innerligt att hon inte blivit smittad.
Finns inget som skrämmer mig så som den skiten, esch får gå ner o sprita händerna lite nu. Haha

Sedan kolla på avsnittet av Greys som jag lyckades somna ifrån igår.

Vad hittar ni på i helgen?


Kommentarer
Crazyangel [mamma till Milton&gravid]

jo vi misstänker ju att dte är pencilinet, först trodde jagt han hade ont i magen. Men nu får jag mer känslan av att han blir orolig i kroppen av den.. Lixom.. Ja typ mardrömmar å så, fast han är ju sådär på dagarna med å har vart en han började med medicinen.. :/ det konstiga är att han ätit just denna pencilinen för typ 4 månader sen å då var han normal.. :/

2010-03-04 21:54:51
URL: http://crazyangel.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0