Tisdag, veckan har börjat



Vad tror ni om denna ?
Jag tycker den va riikgt söt och den hade gärna fått pryda min kropp i sommar.
Dock är jag inte riktigt okej med att beställa över internet eftersom man inte vet hur den sitter,
O efter 8 månaders ammning så kanske inte brösten sitter precis där man vill ha dom (ni förstår va jag menar right?)
Vill gärna ge illusionen om att dom är där dom ska :)
Men den skulle va fodrad o med riktiga band till.
Så va tror ni bikini-proffs?


Natten har varit okej.
Vid 04 vaknade hon och började strula lite så hon fick komma upp till oss, bättre än natten innan iaf eller hur?
Dagen ser ut att kunna bli fin, dock är de kallt och har frusit på så jag vet ärligtalat inte om de är en möjlighet att gå ut med barnvagn idag (de har frusit på ca 1dm slask o massa vatten som fanns där igår)

Haha sitter o skratttar gott åt Ebba nu.
Hon har lärt sig backa, hon backar tre steg o sätter sig med rumpan på första trappsteget.
Så sött!
Man ser riktigt hur hon anstränger sig med.

Nej nu får jag gå upp o väcka Johan och sedan sparka igång dagen på allvar.
:)


Det där fingret sitter nuförtiden nästintill klistrat i näsan.
Är de en ålders grej?


Kommentarer
maja

HAha hos är så söt!! Lilla stumpan.

Absolut ser jag det du är grymme :)!

Och tycker absolut du ska satsa på den där bikinin skit söt!

Ha en underbar dag!!

Pusspuss!

2010-03-02 08:08:13
URL: http://majjases.blogspot.com
Crazyangel [mamma till milton&gravid]

Hej, Vinnarna är dragna och kontaktade!



Ang bikini kan jag säga att jag tykte det var ett helvete att hitta en bikini förra året. Det ända som funkar för mej är bygel/push up eller en rejält fodrat halterneck.. :/

2010-03-02 08:30:41
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Thea`s Mamma

hejhej vilket super fint bikini-linne du har hittat =)

vilken sida hittade du det på? jag skulle vilja ha nått liknande.

Kram

2010-03-02 10:03:54
URL: http://liisagyllin.blogg.se/
stin

HEJSAN! den är kanon fin! jag är oxå på jakt efter en sådan. men jag vill bara ha lite längre ben i byxan! meeen visst e den snygg?

2010-03-02 10:37:32


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0