Uppe i ottan, ja som vanligt. va spelar de för roll att de är lördag?

Jag har blivit gammal enligt Sanna.
Tittade på lets dance samtidigt som vi satt o drack vin (eller ska jag säga Sanna drack vin?)
Ett glas fick jag i mig lite drygt, va trött och kändes lite onödigt när jag visste att jag inte kunde gå ut.
Men jag hade sablans trevligt!
Älskade lilla Sanna va jag saknat dig, en vän för livet så är de bara.

Ingen träningsvärk har jag idag heller!
Visserligen lite små små stel men trodde verkligen jag skulle ha stora problem pga de idag.
Känns verkligen gött att ha kommit igång nu, hoppas nu jag kan fortsätta hålla de.
På tal om träningsvärk så tror jag inte jag kommer kunna röra mig på sisådär måndag,tisdag eftersom jag imorgon har bokat in mig på ett body pump pass.
Jag testat de vid ett tillfälle för flera år sedan men fick en sån chock av den träningsvärk som besökte mig efteråt.
Herrejävlar va ont jag hade, vågade aldrig testa de igen.
Men nu jävlar, efter ett par gånger gör de ju inte ont längre och de är ju de mest effektiva sättet för att komma i form!

Hittade lite nya kläder till lilltjejen igår med.
Blev ju tvungen att ta ut ifrån hennes sparkonto (som visserligen är till för just sånna här saker)
De blev, två mjukis byxor, ett par jeans och två tröjor för endast 360kr.
Rea är kanon, men varför hittar jag aldrig något till mig själv på sånna ställ?

Dagen som kommer har jag inget planerat.
Sanna sa att hon skulle va här senast 07:30 igår men jag tror jag kan ta de löftet med en nypa salt tyvärr, hehe.
Ebba är på sitt allra sämsta morgonhumör och har sedan vi klev upp gått och gnällt konstant och inte alls vetat va hon velat.
Men men , de blir säkert en bra lördag.
Förslag på va man kan hitta på som fattig småbarnsförälder? ;)




Kommentarer
cammie

Elias är född dec 08 han oxå :) Jag är 24. jaa, hihi.. det blir en liten bebbe till sommaren här :)

2010-03-06 09:46:36
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Mela

Grattis på namnsdagen ebba!

2010-03-06 12:28:56
URL: http://mikaelajensen.blogspot.com
cammie

Elias är född den 20:e. Så en vecka yngre än din ebbis :)

2010-03-06 12:42:05
URL: http://tuschaa.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0