Snorigt värre

Snorig hostig o allmänt förkyld har Ebba blivit.
Började se näsan rinna lite lite igår men höll tummarna att de skulle ge med sig.
Tydligen inte!
Men sålänge de inte blir feber eller annat så e de väl bara o va tacksam, förkyldningar får ju ungarna stup i kvarten tyvärr.

Sur är hon vill jag lova, springer omkring o skriker o gnäller som en tok här hemma.
Jag hade satt upp ett litet fint spänne i hennes lugg som absolut inte får sitta kvar - dumma mamma som sätter sånt i håret på mig.
Hon som blev så flickig o söt med de.. men men.

Tror vi skippar dagis idag, dels för magsjukan och dels för förkyldningen.
Är hon redan lite små hängig av annat blir de lättre o dra på sig värre skit.
Drar nog hem till mamma/mormor och hänger där ett par timmar lite istället, hon ska ju ändå få hjälpa mig att färga mitt hårt mörkbrunt.. får hoppas de blir bra men är tvungen att göra något åt de. En rejält uppklippning skulle behövas åxå, men dom pengarna finns inte just nu.

Undrar förresten hur de går med min bikini som jag beställde förra veckan?
Dn skulle ta 3-4 dagar att leverera om jag inte minns fel och än har jag inte sett röken av den.
skumt!

Bokade förövrigt in mig på core passet i eftermiddag, innan dess tänkte jag köra kondition.
Vill se resultat NU!
Tycker inte de händer något med vikten eller så  trots tre veckor med GI nu.
Dock litar jag som sagt inte alls på vågen här hemma eftersom de e så snett o man väger olika precis överallt!

Testade iaf o göra en uträkning av mitt bm precis vilket visar på 23,83 - Du är normalviktig.
Skönt och få de svart på vitt eftersom jag fortfarande lever kvar o tror jag e lika tjock som innan, tydligen inte!
Men eftersom man är normalviktig om man hr ett bmi på 18,5-24,9 så skulle ju jag vilja ner o ligga på runt 20. De är målet.
Va tror ni?

Nej får ta Ebba här nu.
Innan hon river stället.


dagens humör?

Kommentarer
Maria

Krya på lilla Ebba!

2010-03-10 11:45:13
URL: http://www.glawe.se/blogg
Snart pappa.

usch med förkylning

2010-03-10 11:59:04
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
monica

betsällde du bikinin på ellos isf kan du logga in på mina sidor på ellos och kolla hur långt ditt paket har kommit...

2010-03-10 12:12:22
URL: http://monicarydjer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0