mysig dag

Jag avundas verkligen människor som är smala av sig självt.
Som kan proppa i sig allt dom vill o inte motionera utan att de syns ett uns fett på deras kroppar.
(Nu menar jag inte att man ska va sjukligt smal men lagom liksom)

Själv kämpar jag som en liten blå.
Får dåligt samvete om jag inte rört mig tillräckligt, om jag nån gång unnar mig något gott mår jag dåligt över de med.
Varför ska de vara så?
Kan man inte bara va nöjd med de man har o faktiskt vara stolt över de man åstakommit istället för att bara vilja ha mer mer mer?

Lite tankar bara.



Har som sagt spenderat dagen hos syster.
Började med att Ebba ville ut o jag inte ville vandra i två timmar innan de va dags för bvc tiden.
Så vi tog en rask promenad bort till Della som bor på andra sidan stan.
Ebba va självklart lika glad som alltid över o se sin moster och även hennes pilates boll som är en riktig favorit!

Fick med mig Della til bvc o så fick hon träffa Anki eftersom de e hon som kommer ta hand om Della o bebis sedan med.
Blev att vi åt lunch oss Della med o vandrade tillbaka till stan tillsammans senare vid 13-tiden.
Haft supermysgt!

Ebba total däckade 18:12 o då hade jag länge kämpat med o försöka hålla henne vaken lite längre.

Nu ska jag kolla lite avsnitt av -Jordmödrene- Ett norskt pogram som är detsamma som Barnmorskorna.
Älskar o se förlossningar.. Tycker de e grymt coolt o se hur mkt vi kvinnor och JAG klarat av o genomgå.

Ha en bra kväll =)



Kommentarer
Emilie

Ja den är väldigt hög! Fast på den andra bilden var den ju inte lika hög iaf :P

2010-03-16 20:49:18
URL: http://emilieasplund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0