Oj glömde uppdatera ju

Lite sovmorgon idag, till 06:30, riktigt skönt måste jag säga. Dock va hon ju vaken tillochfrån vid 04:30 tiden.
Men jag är tacksam för de få dagarna jag slipper o få gå upp 05:30.
Så en bra start på dagen kan vi sammanfatta det som!

Solen skiner ute, underbart =)
Ska gå till bvc med Ebba idag med, längesedan jag va där och jag undrar hur stor hon blivit.
gissar på kanske än 11kg o 82 cm lång, haha de kanske va en stor gissning, Vi får se =)

Gammelträffen på spädis igår va la mysig men jag tycker de va lite hektiskt eftersom de va så sjukt mkt folk och barn vilket resulterade i väldigt högl ljudnivå!
Men skoj o Ebba skötte sig galant (som alltid)

Monica o jag skulle ta en promenad idag med, men har ksickat sms o frågat om hon har lust o komma med mig hem efter besöket hos bvc istället eftersom de blir en ganska lång promenad fram o tillbaka, och går jag igen så gör jag de nog liiite senare på eftermidagen.


Oj vilken stank, min underbara dotter står med sin blöjrumpa tre cm ifrån min näsa o trycker.
Trevligt värre, tror jag får styra upp o byte blöjan.


OPS. Såg nu att jag glömt uppdatera detta inlägget.
Är iaf hos Della och har vart här sen i morse.
Ska äta lunch här, riktigt msyigt!
Gissade lite väl mkt på Ebba. Vikt va 10,8kg och 78,5cm.

Nu ska jag laga lunch!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0