Regnet bara öser ner

Ja må vara kärring.
Lizette kom hit o jag hade gjort hemmagjord GI pizza och köpt lite naturgodis.
Tillsammans skulle vi kolla på lets dance o ta o dricka några glas vin och bara tjöta.
Typ ett glas senare är jag as trött.
Tur hon är som jag o började jäspa o skulle hem o sova vid 22 ;)
Kärringar vid 24års ålder är inte illa.
Men man blir trött som småbarnsmamma så enkelt är de =)

Fick spenderat ett bra tag ute på gården igår med innan de började regna.
Känns som om man får ta vara på värmen och när de e uppehåll tycker ni inte?
ska nog införskaffa mig ett ordentligt regnställ till mig själv så jag kan va ute även i rusk.
Perfa.

Claudia min favorit vann ju tyvärr inte igår, men egentligen spelar de ingen roll för båda var ju grymt duktiga eller hur?

Fy satan vilken natt vi haft.
Började med att Ebba vaknade halvelva o vägrade somna om, efter 45 minuter tog jag upp henne till oss, men hon strulade lika mycket där.. Hon somnade tillslut men bara för att börja om med samma visa vid 02 igen.
Skitunge!

Regnet öser ner idag.
Mycket jag vill hinna med känner jag.
Ska träna vid halvtio, ett pass pump får de bli.
Sen hade jag velat in till stan o hitta något o ha på mig, eller kanske vandra hem till syster o simon o titta i Dellas gaderob efter en outfit? (hon har ju massor av skor o klänningar) Har visserligen gått ner en del men hon har säkert ngt som passar ändå.
Sen ska jag förövrigt lämna sjalen som dom ska få låna, och även ett par böcker som jag hittat som kan va bra o ha när dom är små.

Simhallen hade varit mysigt med.

Hur ska ni själva spendera denna jätte regniga dag?
Hur gör ni som småbarnsföräldrar för o fördriva tiden?

Undra om jag ska va duktig o slänga ihop ett bröd såhär 06:47 på morgonen, och en maskin tvätt?


In action

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0