Utsövd trots uppgång 05:44

Somnade som en stock igår.
Satte på tvn och kollade på roomservice sedan innan jag visste ordet av hade jag börjat sussa på soffan och vaknade i lite halvpanik klockan 21:11 och insåg jag hade missat början på Greys anatomy (!)
Satte på tv o kollade ett par minuter men hängde inte med alls, va alldleles för trött så fick inse att tröttheten vann över mig o krypa ner i sängen.
Tur är de att man kan se anvsinttet på kanal5play, får nog bli o kika ikväll.

Så som sagt jag är utsövd och jag har en dotter som är på strålande humör och sitter just nu o bläddrar i Alingsåskurriren, måste stå många spännande saker där.

Har bestäm mig för att detta ska bli en bra dag med.
Tror faktiskt på allt va boken/filmen The secret säger. Att man med tankens kraft kan nå långt.
Och jag Ska nå alla mina drömmar och mål, jag har ingen aning om HUR jag ska komma dit än men.

-Du behöver inte veta vart du ska, bara veta att du ska komma dit-



Kommentarer
maja

HÄRLIGT!

Skön inställning :D

Ha en underbar dag gumman!!

Puss till er två söta

2010-03-04 09:42:50
URL: http://majjases.blogspot.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0