Uttråkad

Träningen gick bra o jag körde spinningen med mer motstånd än jag tidigare gjort.
Känns skönt att fått röra på sig lite.
Undra om jag ska boka in mig på ett pass bodypump imon morgon med?

Uttråkad till tusen sitter jag hos mamma.
Ebba va så jäkla trött när jag kom hem ifrån träningen så jag tyckte de va lika bra att hon fick sova här i resesängen eftersom jag själv inte hade ork att gå hem med vagnen de första jag gjorde.
Och va hon sover, 1,5 timma har hon sovit nu!
Kan säga så mycket som såhär - de är inte likt min Ebba.

Ska ju besöka nya dagiset idag klockan 14 och kolla o se hur de känns, så vaknar hon inte självmant snart så måste jag väcka henne eftersom jag ska hem o lämna henne hos Johan medans jag går dit o kikar.
Vill ju hitta något fint att ha på mig med eftersom jag nästintill bestämt mig för att våga ta steget  o låta Ebba sova borta för första gången.
Någon gång måste man släppa lite lite på taget inte sant?
Hur gamla va era första gången dom sov borta?
Ebba är ju trots allt 15 månader nu och de e mormor hon ska sova hos (som hon nästan träffar dagligen) Tror inte de ska va något problem.

Fredag ikväll blir de Lets dace och naturgodis, kanske ev Lizette skulle komma hem med.
Spa kväll låter väl mysigt?


Kommentarer
JosefinEmilie

får jag bara lov o fråga vad du har för bmi? Du behöver absolut inte svara gumman.

2010-03-26 16:07:09
URL: http://regnblomma.blogg.se/
Anonym

Hoppas att mormor får den äran.....vet att du kan vara helt lugn....du behöver koppla av ensam gumman....hoppas du får en riktigt rolig kväll...å lite avis blir man ju på mormor....hihi...kram från svärmor

2010-03-26 16:19:29
JosefinEmilie

Kom bara o tänka på det...tänkte eftersom du väl gått ner en del efter din graviditet och så :)

2010-03-26 21:47:12
URL: http://regnblomma.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0