Vilken tabbe

05:40 blev de morgon idag och jag känner att jag behöver en extra stor kopp kaffe för att vakna till liv.
La mig inte förens efter 23 igår så är lite små seg idag måste jag erkänna.

Stora planer för denna Torsdag.
Ska träffa Lizette o barnen nu på morgonen, ska bli kul o komma dit så att barnen kan leka o vi mammor kan sitta o tjöta =)

Senare är de kalas på spädbarnsgruppen igen.
Denna gången är de lilla Quincy som blir stor och fyller ett år.
Tiden går fort och de tre månader som skiljer mellan dom känns inte längre lika stor.
Dom brukar ju växa ikapp varandra ganska fort.

Imorgon skulle jag verkligen vilja åka till Allum eller något.
Va sjukt längesedan jag va där och är lite trött på affärerna här i Alingsås.
Hade velat köpa ngt litet till mig själv, som jag kan ha på Lördag OM jag bestämmer mig för att gå ut o låt Ebba sova hos mormor.

Kom nyss på jag gjort en tabbe.
Fan.
Beställde ju ett par byxor på tradera för ett par dagar sen till Ebba.
Kom på att jag glömt ändra adressen sedan jag flyttade.
Så jäkla typiskt, nu kommer la jag garanterat inte se skymte av dom =(

Beställde förövrigt ett jätte fint armband igår som jag verkligen längtar till jag får hem.
Detta fast med texten Älskade Ebba på istället, va tycks?


Hennes hemsida hittar ni här www.camillajoodesign.blogspot.com

Dags o sätta igång, sedan ska jag ringa nya dagiset o be om o få komma dit på besök o få en känsla om hur jag ska göra.


Kommentarer
Crazyangel [mamma till Milton&gravid i v35]

Sånna dä armband å halsband är så fina :) Funderar på å beställa ett Sorebror-halsband till milton när nästa kommer.. :)



Jadu, vad är sömn? :)

2010-03-25 07:21:04
URL: http://crazyangel.blogg.se/
Johanna

Och du klagar på att du inte har några pengar?

2010-03-25 07:46:17
Emelie

Men du har väl adressändrat? Då kommer paketet till den nya adressen ändå fast det tar en dag extra, så det är ju lugnt :)

2010-03-25 09:32:16
anneli

jätte fint armband:) verkligen, man kan behöva unna sig ngt till sig själv ibland med ;)

2010-03-25 09:47:10
URL: http://anneliisensblogg.se
Snart pappa.

05.40 är väldigt tidigt, men jag kommer ju själv att få kliva upp så tidigt senare. Det där var ett fint armband som du beställde hem :)

2010-03-25 11:12:17
URL: http://pappatobbe.blogg.se/
Snart pappa.

Kanske beställa hem ett sånt och ge de som påskpresent till sambon? ;)

2010-03-25 17:44:17
URL: http://pappatobbe.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0