Dags o sparka igång dagen ordentligt

Dags att röra på fläsket lite idag igen.
På tiden verkligen för de va typ mer än en vecka sen jag besökte gymmet.

Blir 30 minuter spinning och sedan lite styrka inne på gymmet.
Lär få ta med mig ombyte o duscha o göra mig ordning där innan jag ska hämta Ebba på dagis.
Får lite dåligt samvete eftersom jag egetnligen behöver dammsuga och tvätta golven, men de hinns la med de också antar jag.

Imorgon is the day! Taggad som tusan.
Ska bli så himla kul o sitta med Becka o bara vara.

Nopp, får väl försöka ta ett snabbstäd o lägga in en maskin tvätt och ta bort de värsta ifrån golvet innan jag lämnar Ebba på dagis.

Stress stress stress ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0