De här ska bli en bra dag

06:30 vaknar Ebba, lite sovmorgon nästan.
Blir genast på gott humör eftersom jag ser hur solen försöker tvinga sig igenom gardinerna.
Går upp o inser att de är klarblå himel och strålande sol redan.

Detta ska bli en bra dag så det så!
Jag o Ebba ska möta upp Sofia o Nova o gå ner till Nolhaga nu på förmiddagen runt 09 tiden, ska bli riktigt mysigt och perfekt med vädret.

Resten av dagen har jag inget planerat.
Men en sak är säker o de är att jag ska va ute så mycket de bara går, man måste passa på när solen skiner.
Kanske dra hem till mamma o försöka sig på att få lite färg ifrån hennes ballkong?

Dagar som dessa saknar jag verkligen att ha en häst och ut o rida, men jag får se till att ta erbjudandet från Nina o komma dit o rida snart.

Tror vi ska äta en dunder frukost jag o Ebba nu, eller ja med de lilla som vi har i kylskåpet vill säga =)

Ha en underbar dag!!!


Tilda njuter av solen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0