Det var välbekant och underbart

Det va så härligt igår att få höra den välbekanta musiken o känna takterna.
Underbart.
Kanske inte blev riktigt så mycket danser som jag hade hoppats, men de var så himla mkt nya varianter.
Men jag hoppas iaf vi kan hinna besöka de fler gånger i sommar.
När vi va där blev vi fotograferade o intervjuade av vad jag tror va Alingsåstidningen, han ville ha med oss eftersom vi va minst sagt yngst av alla.
Lär la se ut som ett riktigt fån på bilden, lite halvsvettig med en toffs på sne, men men håll ögonen öppna ;)

De hade gått bra för Johan o Ebba med.
Kom hem o Ebba låg i Johans famn i sängen, va bara o lyfta ner henne i sin säng igen.
Ett försök till o vädra gjordes åxå, övervåningen är så sjukt varm och luften står stilla där uppe.

Idag ser de inte ut att bli sol, redan 14 grader men utan solsken.

Tror jag vill till Ikea idag, eller Göteborg iaf. Hm men åker inte själv.

Jaja först dagis o jag passar på o städa här hemma, sedan tar jag tag i de andra.


Hopp och bus på leklandet i Borlänge

Kommentarer
Daniella

ååh jag vill med till ikea!

2010-05-21 09:24:00
URL: http://dellisch.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0