Djurparken

Jag har spenderat precis hela dagen ute.
Eller ja ute på mammas ballkong de sista timmarna, helt otroligt varmt o gott har de varit när man sitter i lä.

Har lillassyter Olivia här på besök som ska sova här inatt.
Så blir nog inge vidare långt inlägg, bjuder på lite bilder istället.

Nu ska här ses film o kanske äta något gott, ska med nya tag försöka ta tag i vikt o mat imorgon.
Men har inte alltför stora förhoppningar att de ska gå då jag av någon konstig anledning inte finner motivationen.






Kommentarer
June

Jag gör jättegärna en till dig om du vill :) Jag älskar att sitta och pyssla med sånt på kvällarna :) Hör av dej om du vill att jag hjälper dej! Kram

2010-05-02 19:34:50
URL: http://mammajune.blogg.se/
Kvarnen

Ohh getterna och grisen :) fan jag vill också hänga med dit och klappa och gosa med dom :P får ta en djurparks stund med ebba och nea

2010-05-02 19:38:10


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0