En natt då vi sovit bra

Oj va trött jag är, ögonen går i kors och jag är en miljon gånger tröttare idag än igår.
Tror tröttheten kom ikapp mig denna morgon istället.
Men tur att natten har gått bra, Ebba har bara vaknat en gång o sedan sovit på bra tills 06.

Morgontempen låg på 37,5 så lite förhöjning emot va hon brukar ha är de ju.
Men vi får se hur de ter sig under dagen.
Om hon är pigg nog blir de dagis och sedan skulle jag Evelina o Quincy antagligen gå till en skogsglänta o ta med fika o låta barnen härje omkring ordentligt utan att behöva oroa sig för bilar eller saker dom kan skada sig på.

Ingen ide att sitta på latsidan, kanske lika bra o gå ner o slänga i en maskin tvätt på studs?


Dags att leka tunneln

Kommentarer
simone

Tjoho em! Hur är det..? Själv toklängtar jag till semestern (i juli) när blir du sommarledig?

2010-05-31 11:35:53
URL: http://fattybom.se
Playmates Of Sweden!

Åh gud vilken gullig bild ! :D

2010-05-31 16:18:02
URL: http://playmatesofsweden.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0