Ett regnigt Borlänge

Regnet har verkligen smattrat emot rutorna inatt s¨de är riktigt bus-väder,så typiskt när man är iväg eller hur?
Men idag ska vi nog till Kupolen o kolla bland alla affärer, kan bli mysigt när de ändå vräker ner ute =)

Ebba känner igen sin farmor o farfar nu o de är skönt de.
Tror Ebba o farmor är nere o leker just nu medans jag bara sitter o slappnar av o gör lite vad jag själv vill.
(Man måste verkligen passa på medans man har möjligheten o bara slappa lite )

Träffade mormor på statoinen igår innan vi åkte ifrån Aligsås.
Hon lovade mig att hon skulle köpa ett par träningskor till mig. Perfekt eller hur?
Har tidigare haft ett par innomhus fotbollsdojor på gymmet, de funkar de med men de e ju bättre o ha något med lite bättre stöd och som sitter bättre på fötterna.
Så nu sen när man kommer hem o har nya skor kanske man blir mer peppad till gymmet?
För visst e de så att man är mer sugen o träna om man har tex nya träningskläder , vattenflaska o skor?
Jag tänker så iaf, konstigt men sant =)

Ska kika vidare här i bloggvärlden nu.
Glöm inte kommetera ibland =)
Kram på er alla.

Ps: Någon hade skrivit o frågat om tider på öppna förskolan och de är alltså i Noltorpskyrkan tis o tors 9-12 jätte mysigt o jag rekomenderar alla o kika dit =)

Kommentarer
Therese

Här har inte varit något vidare väder heller kanjag lova.

Vad skönt att du får lite hjälp med Ebba så du får koppla av lite. Ta hand om er, kram!

2010-05-14 06:29:13
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0