Första 6 timmarna av dagen

Oj oj oj va skönt de va att sätta sig ner.
Dagens första 6 timmar har gått i ett rasande tempo.
Har hunnit med :tvätta 5 maskiner tvätt (och hängt upp allt såklart), dammsugit,diskat,lämnat och hämtat Ebba,varit på soc och även bokat in ett möte på hälsostudion.. Och än är klockan bara 11:15.
De ni ;)

Nu återstår att laga mat och tvätta golven, men de kan faktiskt vänta ett par minuter.

Svarar ännu en gång att Öppnaförskolan jag pratar om ligger i Alingsås (såklart?) , på Noltorp bakom ica som ligger där. Öppet tis och tors 9-12? Fika får man göra för 20 kr per familj, sångstund har dom åxå =)
Men om ni i fortsättningen undrar över något så skicka gärna med mail eller blogg så jag slipper svara via ett inlägg ;)

Fortfarande inga planer för ieftermiddag ännu, om någon har tråkigt =)


Kommentarer
Blombäck

Jag har fan aldrig planer om jag inte jobbar, det suger :(

2010-05-19 12:08:49


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0