Fredags morgon i Borlänge

Ännu en disig morgon som de ser ut o börja regna när som.
Men förtillfället så regnar de inte vilket är skönt.

Farmor-Eva ska iväg och jobba o jag o Ebba sitter i soffan o kollar på disneychannal. (Ja eller Ebba kollar inte jätte mycket men lite intresserar hon sig iaf samtidigt som hon äter ett paket russin)

Dagen har vi inga planer för, lite besök hos Johans farmor står väl på shemat.
Eva pratade om att de fanns ett lekland och de hade ju varit ett perfekt ställe o besöka när vädret är som de är.
Tror en viss liten Ebba o även en viss liten Johan hade uppskattat de väldigt mycket.

På tal om Johan, han är så annorlunda när han är här.
När han inte har tillgång till sin dator (Nu har vi iofs med min men den har han inte alla saker på)
Han pratar, skrattar o han är den Johan jag vill han alltid ska vara.
Igår tex träffade han en gammal kompis som han ej sett på 10 år, de är kul o se han skratta!

Nu får jag fortsätta o leka lite med Ebba för hennes russin börjar ta slut.

Glöm inte bort mig trots dålig update =)


Busungen ska läsa böcker på samma sätt som mormor - med glasögon

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0