Fredagsmys

Fredag.. Och även om jag inte jobbar så känns denna dagen lite extra speciell.

Just nu håller vi på o bakar egen pizza som vi äta till Talang, eller ja jag ska se på Talang iaf.
Ska strax tända ljusen och sedan göra dippen så den får stå o dra sig ett bra tag..
Ikväll blir de att dippa lite morötter och gurka, känns fräscht!

Dagen gick i ett rasande tempo trots att vi egentligen inte gjorde något.
Har faktiskt inte träffat någon idag.. De ni!
De hör faktiskt inte till vanligheterna, mamma va visserligen här en snabbis vid lunch.



Som jag nämnt innan så har jag alltid färska blommor hemma på vardagsrumsbordet, tycker de gör så himla mycket.
Tulpantiderna är över och in kom rosorna, dock är dom på sista versen o eftersom ekonomin är dålig får de duga med vitsippor ett tag (som inte heller är fyskam)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0