Frisk luft

Dagen bjöd kanske inte på riktigt så gott väder som jag hoppats, men de har varit uppehåll och varmt iaf=)

I förmiddags låg jag på en filt ute och läste veckorevyn medans Ebba lekte o plaskade med leksaker o vatten.
För en gångs skull höll hon sig inom synhåll och jag kunde därför ligga o läsa samtidigt som jag hade ett vakande öga på henne.
De e riktig lyx för mig vill jag lova.

Sov gjorde både Ebba o Johan sedan i TVÅ timmar!
All denna tid ute gör fröken trött , skönt att få greja lite med lunch och sådant när hon sover.

Resterande tiden av eftermiddagen spenderades utomhus. (Precis som de ska vara, för barn mår ju som bäst av frisk luft ) Eller ja de anser jag iaf.
Va iväg hos Jonas o Carina  o fikade lite medans Ebba o Erik lekte, sedan kom jag hem o satte mig o tjötade med Karro ett tag på gräsmattan medans barnen härjade runt.

Imorgon är de vardag igen, Ebba ska till dagis och jag ska försöka klämma in en sväng på gymmet.
Måste även ringa vårdcentralen o be dom kolla upp mina små blåsor på händerna som bara blir fler o fler (haft förut o då visste dom ej va de va, men smittas gör de iaf inte)
Kliar som attan o känns ofräscht, vill veta va de är o ha de väck!

Nu ska jag plocka av lite här hemma så jag kan passa på o träna när Ebba är på dagis imon istället för att städa.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0