Fundersam

Jag önskar att man kunde ta en tjuvkik fram ett par år i tiden.
Se om jag uppnått de jag vill, se om de jag vill är rätt.
För hur vet man de egentligen?

Jag har egentligen inga stora drömmar eller mål, utan mer de helt normala.

Få en fungerande ekonomi

Gå ner i vikt

Få ett jobb där jag trivs
(alltså måste jag utbilda mig)

Men hur uppnår jag detta?
På bästa,snabbaste sättet?
jäkla svårt, därför skulle jag vilja ta en tjuvkik framåt i tiden för o se hur de ser ut då.
Bara sisådr 5 år o leva en dag för o känna hur jag mår o hur jag tänker o hur allt fungerar.

Mycket funderingar..


En trött och fundersam Ebba.


Kommentarer
Mother, Married & Twenty

Jag vill också ha de där enkla sakerna, ett jobb, utbildning, bra boende osv men riktigt så enkelt är det ju inte för att veta vilken väg man ska välja är tillräckligt svårt bara det.

2010-05-06 21:34:28
URL: http://mummyfied.blogg.se/
Angelica

Vilken otroligt fin bild på tösen din :)

2010-05-07 22:13:46
URL: http://odonnell-marberg.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0