Ger mig själv lite beröm

Jag ger mig själv en klapp på axeln eftersom jag drog iväg till gymmet o tränade gärnet ca 45 minuter.
Sprang så jag svettades massor o körde lite armar och mage.
Skönt att de är gjort faktiskt.

Testar en ny grej, eller ja.
Jag vet inte om jag har karaktären att köra en speciell diet just nu. Med de där - de får man o de får man inte äta tänket.
Testar istället att inte ha några direkta regler utan att äta med sunt förnuft och att röra på sig o träna.
Måste ju ge resultat de med eller?

Medans Johan hade Ebba så hade dom gått till Mc Donalds o delat på en glass.
Tror en viss liten Ebba va väldigt nöjd. (Finns de något bättre än glass liksom?)
Hon hade även fått två pyamaser som va i tigermönster (På tok för stora eftersom de va dubbelstorlek 86-92)
Men hon växer ju så de knakar.
En liten Pingu-Gossedjur fick hon även med.
( Ebba har senaste tiden börjat uppskatta att sitta o kolla ett avsnitt av just pingu i pappas knä)

Återkommer om ett tag hörrni, måste fortsätta kika på sista av de två avsnitten Unga mödrar.

Vill även säga TACK till alla snälla fina kommentarer ni lämnar ibland.
O NEJTACK till ni som är elaka o påstår att jag är en dålig mamma för Ebba.. Jag gör mina val o ni gör era..





Bilder ifrån våran morgonpromenad. Försöker lära mig göra kollage, va tycks?

Kommentarer
Hanna

Hej!

Jag fick för mig att tipsa om lite goda grejer. Det svåraste är ofta vad man ska laga och så är det ju bra om det går fort att slänga ihop med :).



Det är jättegott med sallad på kikärtor, tonfisk, rödlök, fetaost, majs och olivolja och salt. Mättar bra och passar fint på sommaren :). Åt det senast idag.



Brukar också göra en jättegod linsgryta med röda linser, krossade tomater, lök, vitlök, morötter, curry, spiskummin och äter det med bulgur.



Ha en bra kväll!

Kram kram

2010-05-18 23:08:05
Radbecka

Snygga kort bööphen;)

2010-05-19 11:16:44
URL: http://rebeckalandin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0