Hinna massor idag kanske?

Det smattrar emot rutorna , det -dripp,dropp så som Ebba brukar säga.
Tror man är bortskämd lite med de fina vädret nu, men för min del hade de gärna få fortsatt vara uppehåll ett tag till.

Kan inte bestämma mig om jag vill dra till Göteborg idag.
Gå där o storosa runt o bara kika (Hade ju iofs varit mkt roligare om vädret var bättre)

Har planer på att gå till Öppnaförskolan med.
Nån annan som ska dit?

Men måste ta mig fan ringa vårdcentralen så dom får kolla upp mina utslag på händerna som kliar som tusan.
Fy fy fy.

Handla, kylskåpet ekar fortfarande.

Jadu, detta ser ut att bli en skoj dag :)
Nej men får göra de bästa av situationen, kanske borde köra Göteborg ändå?
Haha för inte hinner jag väl med o göra alla fyra sakerna tro?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0