Inte kan de stämma eller?

Termometern står på 4 grader, kan de verkligen stämma?
De är ju nästan Juni?
Usch säger jag bara, jag behöver sol och värme mycket under sommaren för att ens kunna försöka fungera normalt under vinterhalvåret.

Håret ser inte ut att blivit någon skillnad alls tyvärr.
Bara att inse att vill jag se annorlund ut så får jag punga ut de pengar som de kostar att frisören, o närmare 2000kr har jag inte (kostar mkt eftersom de är tilllägg på långt och tjockt hår)

Idag ska jag o Evelina gå till Öppnaförskolan på morgonen, faktiskt mysigt där borta och man kanske lär känna fler mammor.

Sen i eftermiddag klockan 17 ska jag till hälso och träffa tränaren och få ett schema att köra på gymmet.
Taggad? Nej som vanligt så tappar jag lusten efter ett par dagar.
Förstår inte mitt problem.


Full av bus i Borås Djurpark och i sommarvärmen som vi nu inte ser skymten av


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0