Klump i magen

En natt fylld av gnäll ifrån Ebba, ingenting va riktigt bra och hon vaknade och va ledsen stup i kvarten.
Jag hade begärt sovmorgon , självklart sover hon tills 06:30 (vilket är ganska sent för o va henne)
O jag får sova till 07:30 innan Johan väcker mig, ska inte klaga men de känns inte jätte lyxigt ;)
Sen att hon va vaken inatt gjorde ju de jobbigare.

Men nu sover hon snuttan, och jag hoppas hon gör de i sisådär 1,5 timma. Med hennes energi så behöver hon verkligen de vill jag lova.

Morgonen har faktiskt gått i rasande temo.
Stack bort till lekplatsen innan 09 o där fick hon härjat omkring o busat massor.
Nöjdare unge får man leta efter.

Liten klump i magen har jag.
Kylskåpet börjar eka när som helst och vi har ca 300 kr kvar att leva på fram tills den 20de.
Hur fan ska de gå?
De är 11 dagar kvar tills barnbidraget kommer.
Mat måste handlas och blöjor kostar ju en del.
Fuck, längtar nästan till om jag börjar plugga då ekonomin kommer bli bättre, vilket är sinnessjukt men sant.


Gunggungeligung

Kommentarer
Stina

Vet du,, lägg ut lite grejer på tradera eller blocket!! typ sånt ni inte använder,, kläder som ebba vuxit ur, leksaker etc. nåra 100-lappar kan ni säkert få....

2010-05-09 17:47:11
URL: http://stinaohugo.blogg.se/
Fiffi

Ok Liam, min sambos son somnade runt 22 igår men tog ingen sovmorgon idag för det inte neeeej då 5:45 skulle han upp. Tur att jag kunde ligga kvar och somna om hehe..

2010-05-09 17:56:44
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0