Natti natt

Jag har välförtjänt bäddat ner mig i sängen, kommer nog sova väldigt gott inatt eftersom jag ej sovit mycket förra natten.

Har gjort ett litet snabb röj här hemma.
Diskat, plockat undan lite och slängt i en maskin tvätt.
Antar att Ebba inte är kry redan tills imon så dagis lär de ju inte bli något av (och de är ju då jag brukar passa på o städa)

Måste in  till Göteborg med Ebba nu snart, gick igenom Slottskogen igår nämligen o kom o tänka på hur himla mysigt  de är där, o de måste ju min lilla prinsessa få uppleva.
Får ta mig en sväng dit snart igen, kanske redan i veckan, vem vet?

Håller tummarna för fint väder och pigg Ebba imon.

Sov gott..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0