Sköna sommar stanna kvar.

Underbara, underbara sommar vad jag gillar dig!
Livet blir så mycket lättare när man vaknar upp o ser solen glimta fram och molnen är som bortblåsta.
Jag har alltid varit en människa som mår bäst om sommaren och så lär de fortsätta vara.
Så ska njuta till fullo av dessa dagar.
Ebba firar dagen med att ha en söt grön sommarklänning på sig (som hon fick av moster-Della och Simon)
Uuuuursöt är hon såklart.

Dagen ska la spenderas utomhus, längre än så har jag inte kommit i mina planeringar ännu.
Sen så måste kylen fyllas på eftersom den är ganska så tom nu.
Känner jag bör laga någon mer ordentlig middag framöver, måste säga jag slarvat lite de senaste.
För mig spelar de la ingen roll men Ebba ska äta bra och näringsrikt.

Har ni några recept som är bra som era barn gillar lite extra mycket?
(Hon äter ju precis som oss )
Tar tacksamt emot.

Nej nu får jag ta o fortsätta sjunga lite med fröken här hemma.

Ut o njut med er!


Ebba och pappa igår ute på gården

Kommentarer
Emelie <3

Hej sötnos!

Nu kan du vara med och säga vad du skulle vilja vinna i nästa tävling.

Har du tur kanske de blir just din SAK jag lottar ut



Kramis <3

2010-05-23 09:55:20
URL: http://ammis.se
Jessica - Du vet att du vill kolla!

Kikar in och hoppas du får en fin söndag..

2010-05-23 09:55:54
URL: http://jessicalillsmeds.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0