Sysslo-dag

Idag står sånna där mindre roliga men nödvändiga saker på shemat.
Men jag tror de går fort så de är ingen fara.

-Lämna Ebba på dagis
-Slänga in ett par maskiner tvätt
(Blir ju så satans mycket direkt när man har lakan osv)
-Dammsuga,tvätta golvet o diska.
- Ansöka om pengar på soc.
(Hur kul är de på en skala?)

Smart som jag är har jag glömt tiden till soc, va nästan säker på att de var klockan 10 men sen kommer Helena o säger jag har sagt 09. Nåja blir o ringa o kolla så man slipper komma försent eller förtidigt.

Annars har vi väl inget speciellt för oss under dagen, men visst ser de ut att kunna bli en fin dag?
Så är de några mammor som vill ses på någon lekplats med barnen? (Nya som gammla =)

Lillasyster Olivia ska sova här inatt iaf, ska med henne till tandläkaren imorgon kl 09 så då är de lika bra hon är på plats.

Dags o fylla på med mer kaffe 05:30 var tidigt även för mig.

Fortsätter tacksamt att ta emot recept förresten =)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0