Tiden försvann

Oj va dagen sprungit iväg, fullt upp ifrån morgon till kväll.

Va på spädbarnsgruppen o firade Thea som fyllde ett år.
Både jag o Ebba fick sitta o gosa med lilla Nea, o finns de mycket mysigare sätt o spendera sin eftermiddag på?

Evelina o Quincy följde med hem efteråt o vi satt ute på gräsmattan o lekte med barnen o tjötade, middag till dom små serverades ute vid utemöblerna o maten verkade smaka gott , potatis,lax och lite stuvade grönsaker brukar annars kanske inte tillhöra favvoriterna, men idag gick de ner.

Fotograferingen som vi skulle på imon blev inställd, men har lite planer på att ändå ta mig en sväng ner till Göteborg.
Någon som vill ses?





Kommentarer
Anonym

Tack! Ja det kommer det absolut att bli. Ingen sömn kan jag tänka mig...



Kram

2010-05-24 20:50:11


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0