Tisdag morgon med solsken. ÄNTLIGEN

För första gången på mycket mycket länge hade jag svårt och somna igår.
Riktigt jobbigt + frustrerande när man vet med sig att fröken vaknar tidigt.. och ja mycket sant 05:40 slog hon upp sina stora blå..
Hoppas de bara va en engångsföetelse!

Sötnosen sitter med djurboken o pekar o ber jag henne pussa på ett visst sort djur så gör hon de utan problem.
Hon förstår så mycket, hon är liksom ingen bebis längre utan en liten flicka.
Guud va jag ser fram emot o se henne växa upp.

Blev glad när jag vaknade och de va blå himel och solsken, dock minus grader än men vi hoppas på värme idag eller hur?

Spädbarnsgruppen ringde igår och frågade om jag ville med till öppnaförskolan idag, jag tackade ja, men får se hur jag gör. Troligtvis iaf.
Ska väl antagligen spendera lite av dagen tillsammans med Della, Nea och mamma.
Tror en viss liten Ebba kommer va VÄLDIGT avundsjuk på mormor som e hennes favorit, men men Ebba får gå först helt enkelt.

Nu ska de busas och hällas på mer VARMT kaffe.

Förresten, i snitt 100 som läser varje dag.
Vilka är ni?
Hur hittade ni hit?
(En del vet jag ju självklart)
Men jag säger de igen, Bloglovin gör de lättare för er att hålla koll på mina uppdateringar.

KRAM ;)


Soffmys med äpple


Gosetjejen igår vid kvällsmys

Kommentarer
monica

härlig bild på Ebba =)

2010-05-11 07:40:21
URL: http://monicarydjer.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0