Vaknat på fel sida

En hemsk natt.. Sedan 01 har Ebba strejkat.
Gnällt, vridit o vänt på sig o vägrat sova längre än tio minuter i sträck innan hon bröjar om igen.
Försökte med ALLT, ha henne i vår säng, i min famn, kvar i hennes säng.. inget funkade och sista gången jag brydde mig om att titta på klockan va den efter 03.. Kan meddela de fortsatte ett bra tag till efter de.
Behöver jag säga jag är jätte trött?

Massor som ska göras idag.
Ebba ska till dagis o jag ska som vanligt passa på o städa,tvätta o ev hinna med och handla med.
Undra bara hur mycket pengar som finns kvar till att handla? (Detta är en hemsk månad o vi har iprincip inga pengar kvar)

Solen skiner iaf, och tur är väl de , för annars hade jag nog gett upp hoppet totalt om denna dagen.
Snacka om att ha vaknat på fel sida, men så blir de efter förlite sömn.
Tur jag har en pappa som precis lovat att komma hit med grädde till kaffet.
För kaffe utan grädde är som kärlek utan kyssar, haha eller hur tusan säger man?


Kommentarer
Hanna

Hej.

Jag har läst din blogg ett tag nu. Hittade den via en gammal kompis blogg. Jag tycker du verkar så himla snäll och en supermamma.

Stor kram

2010-05-03 10:45:14
Jennie

hej tjejen!

så fin blogg du har :)

hur är allt med dej?

kram

2010-05-03 11:28:30
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Therese

Hoppas du hann med att göra allt :) Hade varit kul att ses någon dag. Kram!

2010-05-03 14:23:59
URL: http://www.metrobloggen.se/tegu
Amse

kaffe utan mjölk .. ;)

2010-05-03 18:10:12
Stina

ja lider med dig! vi har samma helvete nu,, fast me läggnigen i huvudsak! faaaan va jobbigt det är!!!!

2010-05-03 20:36:45
URL: http://stinaohugo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0