Besvikelse.

60 minuters hård träning är avklarad och jag tycker de känns riktigt skönt att liksom avsluta veckan med o svettas lite. Känns mer tillåtet och unna sig något litet då.

Blev ingen övernattning, riktigt tråkigt eftersom jag hade sett fram emot de.
Att bara vara o slappa och inte behöva sitta här hemma o uggla.
Så istället blir de som vilken annan kväll som helst.

Ska se om jag på något sätt kommer undan med o göra en nyttig tacopaj.
Men om jag anväder mig av grahamsmjöl och lightprodukter så borde de gå o ordna relativt bra.
Tänk om man ändå hörde till den sorten som kunde trycka i sig vad som helst utan att de visade sig på kroppen alls. (Fy fan va bra ni har de)

Känner mig bitter och down, är de ens okej en Fredagskväll?

Förra helgens fina kvällspromenad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0