Del 3.

Blogg trenden.

Del 3 - Mina föräldrar.

Mina föräldrar är skilda sen typ föralltid. Nej men när jag va runt 3-4 år så gick dom isär och jag är uppväxt med pappa. (Har nog alltid varit pappas lilla flicka) Träffade mamma på helger och sånt där såklart, och lite när jag själv ville vara där.
Minns inte direkt så mycket från barndomen.

Tillsammans fick dom 3 döttrar. Först Mikaela född 85 som dog efter endast fyra dagar pga att hon va så förtidigt född. 86 kom jag till jorden och 89 föddes min syster Daniella.
Så Della bodde med mammsen och jag med pappa.

Mamma Cecilia - CIA är född 65.
Pappa Lars är född 61.

Älskar mina föräldrar över allt annat. Dom försöker alltid hjälpa till och finnas där när man behöver dom. Ebba träffar sin mormor nästan varje dag och hennes morfar är en av hennes stora idoler som alltid busar och stojar med henne när dom ses.

Pappa och morfar


Mamma och mormor


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0