Den kom lägligt.

Det är -6 grader ute, kan säga att jag inte känner de minsta för att kliva ut i kylan idag.
Men skola för mig igen, så bara bita ihop.
Lägligt är att didriksson overallen jag köpte billgt ifrån Blocket förra veckan kom igår. Dessutom tyckte jag den va i kanon skick, lite lite sliten nere vid fötterna men vad gör de?

Blir nog ingen träning ikväll, Johan har lagt Ebba de två senaste kvällarna så jag får väl vara duktigt att sitta hemma och plugga. Har faktiskt en heldel engelska som jag borde va klar med men som jag bara struntat i att göra.
Hoppas hinna med en rejäl promenad för att få röra lite på mig.
(Synd jag har en unge som ogillar sin vagn starkt)

Dags att fortsätta med kaffet i hopp om att kanske kanske vakna till liv.
GODMORGON!




Kommentarer
Clara

Jag har inte fattat riktig vad ditt mål är med pluggandet. Har du redan skrivit om det så får du ursäkta min dåliga koll.

2010-11-17 08:46:41
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0