Det här är kärlek för mig.

Jag har skakat på varenda liten milimeter av kroppen på ett pass Zumba. De är verkligen grymt skoj när Sofia håller i de.
Mindre skoj är att mina benhinnor strejkar ännu en gång, i vänster benet.
Känns som någon stått och sparkat med all sin kraft så man har världens blåmärke och drar rejält när man tränar.
Va kan man göra för o bli av med benhinneinflamation liksom?

Föresten, kan fortsätta kort om vad kärlek är för mig. (ni minns blogg trenden?)

För mig är kärlek något som gör en antingen vimmelkantig och okoncentrerad, eller en kärlek till något man har intresse för.
När man känner att när man gör just den grejen så har man ett leende på läpparna och man kan koppla bort allt annat för ett tag
Kärlek finns mellan så mycket, men min allra största kärlek här i livet är självklart Ebba.
Varje liten grej hon gör som kanske för er andra låter som en bagatell är för mig jätte stort och jag blir alldeles varm innmbord, hon är ju den som fått mig kämpa och bli den jag är idag <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0