Effektiv som vanligt.

En effektiv morgon och jag har hunnit med allt jag tänkt mig.
Ibland är de bra och vara uppe med tuppen.

Tilda har fått springa av sig lite på fotbollsplanen (Ebba med för den delen)
Tog cykeln bort till mamma och åkte med henne och handlade.
Så nu står maten i ugnen och jag sätter mig här för att hämta andan ett par minuter innan vi kör på dagens andra race.

Jag gillar mitt liv faktiskt, gillar att de ständigt händer saker.
Är nog en rastlös person, så fort de inte finns saker o göra så klättrar jag på väggarna.
Men jag vet jag måste även lära mig varva ner, Yoga kanske?
Har faktiskt aldrig testat.


Ikväll kommer en tävling till bloggen så håll utkik!

Men alltså seriöst, är hon inte perfekt? (hur är de möjligt, ifrån mig liksom?)


Kommentarer
Anonym

Ja...hon är helt perfekt, det kan jag intyga.......kram från Eva

2010-11-02 12:48:56
Anonym

Ja...hon är helt perfekt, det kan jag intyga.......kram från Eva

2010-11-02 12:49:26
Clara

Ja jisses va söt hon är!

Skönt att va effektiv och ännu skönare att du gillar ditt liv. För lever man bara en gång kan man lika gärna göra det ordentligt. ;)

2010-11-02 21:18:45
URL: http://cklaris.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0