En glad överasskning och välkommnande av kylan.

Köpt mig själv ett par billiga jeans från cubus idag.
(försöker faktiskt lägga lite pengar på mig själv ibland även om de är lätt att bara köpa massor till Ebba)
Fick mig en glad överasskning! Hämtade först ett par i stlk 40 för att konstatera dom var för stora, likaså med stlk 38. Så väl i kassan köpte jag dom i stlk 36, känns skoj faktiskt!

Farmor och farfar har köpt sin present till Ebba och vi bestämde oss för en ny didriksson overall.
Så nu är hon verkligen laddad inför vintern med två didriksson overaller (en begagnad när den nya kanske blivit blöt) och två par hestra vantar och ett par gortex skor!
Vi välkommnar kylan, eller ja Ebba gör de.. Hennes morsa får frysa ett tag till.






Kommentarer
johanna

Svar: haha ja då skulle jag välja den nere till vänster:) otroligt snygg:) kram

2010-11-20 13:43:17
URL: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/
laila

JOOO tack jag har haft en mysig dag med familjen =) och nu ska vi runda av det med en riktigt mysig lördags kväll också : )



Vad är det bästa men lördag tycker du?

2010-11-20 16:56:55
URL: http://lailaaziz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0