En hel vetenskap tydligen..

Listan på saker man kan göra tar aldrig slut idag.
Har suttit ner och slappat ytterst lite men nu är de snart dags känner jag.

Det har plockats undan och jag har fixat med o fixa lite adventstämmning i Ebbas rum, ett par julgardiner (som är lagom diskreta och inte skriker jul riktigt än) Tror inte de finns någon som är gladare att blom-gardinerna är nere än Sanna som har hatat dom sen day one! Liten ljusslinga på de och de är lite mysstämmning. (dock trasslade sig tråden så de slutade med att jag irriterat kastade upp allt på stången)

Det där med julstjärna då? Ska de va en hel jäkla vetenskap att sätta ihop? För jag får då inte ihop den så den är uppfälld och lampan och sladden på plats.

Doftar nybakat i hela lägeneheten efter GI-brödet - mums!


Kommentarer
Sofia

mysigt de blev!!

har me fått upp lite pytn ida men helvete va arg jag ha varit hahahaa

Vi får ta en glögg å pepparkakskväll snart tycker jag!!!!

2010-11-26 00:01:53
URL: http://sofialoella.blogg.se/
simone

sv: Hmm.. det kan ju vara så att det "bara" är ditt objektiv som är lite knas, annars kan det vara kamerans egna fokuseringsplatta som sitte rinbyggd men då det gck segt när du fokuserade manuellt så låter det som objektivet iallafall.. finns inget man kan göra åt det själv tyvärr..



Tyvärr är det svindyrt att laga kameran idag, vad det än gäller ju och att lämna in den så att dom bara tittar på den kostar runt 500-800 kr, priser som tandläkaren ju :O Men att föreslå är att du tar med den till typ Expert och frågar en arbetande där vad dom tror är fel.

2010-11-26 10:54:35
URL: http://fattybom.se
Sanna

Där fick du till det :) Ja, dom blom gardinerna var inget att hänga i granen. Puss

2010-11-26 14:10:00
URL: http://www.sannascloset.wordpress.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0