Grymt bra.

Kort dag i skolan.
Endast en lektion innan jag såg att dagis hade ringt. Ebba hade vart ledsen och gnällt hela tiden precis som hon varit med mig de senaste dagarna/nätterna. Då slog de mig! De måste vara pencilinet som gjort henne så här.
Så ringde och frågade vårdcentralen och dom liksom jag trodde också att detta berodde på att hon hade ont i magen av medicinen.

Surt att jag inte får se mitt reslutat på Historia provet jag hade för ett par veckor sedan, dock han jag snacka en snabbis med läraren och fick svaret
 - Du behöver inte oroa dig Emmelie, de gick bra. De gick VÄLDIGT bra.

Jag är grym!


Kommentarer
stin

Heja DEJ! Hoppas Ebba blir bättre snart, så tråkigt när dom inte e krya!

2010-11-29 11:24:48
Sanna

Duktig du är, men det visste jag redan!



Hur underbar är inte din mamma då? Idag fick jag nämligen ett litet paket med posten, från tomtemor Cia. Hälsa, krama och tacka.



Puss gumman.

2010-11-29 13:01:36
URL: http://www.sannascloset.wordpress.com


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0