Har gjort bort mig en aning.

Okej känns bra att man hunnits med o svettas en timma på zumba, helt nya steg eftersom att jag gick på en annan dag än va jag brukar.
Inte alls lika bra idag som på torsdagar dock.
Lyckades självklart göra bort mig en aning med..
Har ju vart förkyld och hostar fortfarande en del tillochfrån, och självklart börjar jag hosta när jag dricker vattnet som i sin tur leder till att jag får världens kallsup och hostar så att vatten sprutar åt alla håll.
O detta händer mellan en av låtarna så alla hör o ser tydligt va jag gör, kände mig en aning utittad.


Therese va här o lämnade möblerna förut.
Haha Ebba blev överlycklig o skrek stoooool sedan sprang hon omkring o gömde sig i o ställde sig på möblerna.
Dock har jag ingen aning om hur jag ska ha de eftersom dom tog mer plats än jag väntat mig.
Men sålänge får de stå såhär , tills jag får hjälp av någon som kan inredning =)


Kommentarer
Sofia

ååg dom möblerna är så fina!!

ska du zumba på torsdag??

2010-11-01 20:13:12
URL: http://sofialoella.blogg.se/
Mrs Bernhardsson

O va roligt med Zumba de är ju bara så kul.

2010-11-01 21:10:36
URL: http://mrsbernhardsson.blogg.se/
Amse

Tror det kan bli toppenbra, men nu du Emmelie måste du fan ta bort dina ÄLSKADE BLOMMIGA gardiner, Kör på vita enkla eller i allafall enfärgade ;)

2010-11-01 21:39:06
Lina

Haha, jag brukar också spruta ut vatten, dock för att jag skrattar. Ingen bra kombination. Snygg blogg, söta bilder i headern! :)

2010-11-01 21:41:10
URL: http://frightlessbird.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0