Helt matta och tunga muskler.

Godkväll godningar!


Besöket hos läkaren va över på sisådär 30 sekunder, öronen såg fina ut.
Skönt så man slipper en kur pencillin.
Sitter här med min going o kollar Emil o griseknoen nu, alltså jag säger de igen
 - Astrids filmer är mycket bättre än all tecknad skit som finns!

Mina muskler skakar typ och jag är helt matt i kroppen, va nämligen på ett träningspass nyss och de gick ut på att man i 60 minuter stod på olika stationer och gjorde olika övningar. En riktig genomkörare för både styrka och kondition!
Lär ha värkande muskler imorgon.

Ska lägga mig o soffan o gosa lite på min blivande tvååring, kan ni förstå?
Två år om en månad! Helt otroligt!

Fem dagar gammal..

Snart två och full av bus!


Kommentarer
Sanna

Två år går otroligt fort. Boka en dag då så kommer jag och hjälper dig, bredspackling och målning klarar vi lätt, pilligt men inga problem. Tror nog till och med att vi kan klara tapeter bara vi ger oss fan på det, har du kollat med hyresvärden vad det r för golv under mattan? Kan vara så att det är trägolv, isf funkar det att ta bort mattan och helt enkelt slipa och lacka golvet. Har du bara färg, penslar och skit, så är det bara att köra, så får du ordning på det nån gång.

2010-11-05 18:50:49
Amsew

Neeeeeej ska ni ha fondvägg? hahahha jag är allergisk mot dem ;)Eh allt annat går väl att ordna i så fall, så får nån kunnig jävel ta tag i mönsterpassningen.

2010-11-05 19:26:33
URL: http://www.sannascloset.wordpress.com
MammaMorran

Tänkte precis på det imorse när E slog på ngn tecknad filmkanal imorse- att jag måste skaffa lite AtridLindgren-filmer åt honom istället- såååå mkt bättre!

Trevlig helg!

Kram

MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism



2010-11-05 22:12:52
URL: http://mammamorran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0