Hon chockerar!

Är de inte typiskt?
Klockan ringer eftersom de återigen är skoldags och Ebba chockar med att fortfarande sova!
(som ni vet aldrig händer eftersom hon envisas med att alltid stiga upp klockan fem)

Jag är otaggad som bara den när de gäller skolan, hoppas att jag kommer in i de och att rutinerna med maten o allt fungerar bättre nu när de är mer fasta tider som gäller.
Nedräkningen till jullovet har börjat (visst är de bra och gå på folkhögskola ibland?)
Antar att provet som vi hade inlämmning på innan lovet kommer tillbaka idag (de provet jag inte hade någon aning om att vi skulle ha, men jag fixar de nog ändå)

Dags att klunka kaffe ihopp om att vakna, förresten drömde jag va gravid inatt.
Suuuuper mysigt. Soooom jag längtar efter ett syskon.. Men men har skola o tänka på nu!

Ebba i magen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0