Imon händer grejer.

Godmorgon.
De går framåt idag sov Ebba tills 05:30 så jag hoppas att hon inom snar framtid är i sina vanliga rutiner igen.
För när man går upp klockan fem blir de lite väl lång dag kan jag tycka.

Idag står ett besök i simhallen på schemat.
Dockan älskar ju att bada, ja hon är mer vild än tam i vattnet och de bekommer henne inte ens om hon kommer med huvudet under vattnet.

Hoppas även att mamma kommer på ett besök så vi kan åka o handla lite, märkte igår att de fanns inte mycket o laga mat på.

Imon ska jag även till Ullared, ska bli riktigt roligt o då kanske jag hittar ett par nya gardner till Ebba med. (Eller va tror du om de Sanna?)
Kommer nog va sjukt mycket folk så vi åker redan vid 06:00 och kommer hem tidigare istället.

Får fortsätta drickandet av mitt te, kaffet va ju tydligen slut.

(tänk va fridfulla de är när de sover)

Kommentarer
Sanna

Hahah ah du :) Det blir nog skitbra ska du se, fan vad roligt med Ullared. Hoppas det blir en toppenbra dag och smart drag att dra tidigt, brukar vi alltid göra, slippa alla köer och den skiten som brukar vara.



Puss

2010-11-02 10:27:48
Lovisa

Så gullig bild! :)

2010-11-02 10:58:14
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0