Jag blir faktiskt riktigt less!

Jag vet att jag inte kan göra något åt saken att hon vaknar klockan fem.
Men blir så jäkla less när jag tittar på klockan o sedan försöker i över en timma att få henne somna om på diverse olika sätt.
De går inte!
Varför erbjuder sig ALDRIG Johan att gå upp henne så jag för en gångs skull för sova en timma eller två längre?
Imon är de han som går upp, egentligen borde han sköta allt en dag o inse hur mycket jag håller på dagligen bara för att hemmet ska fungera något sånär.

Alltså de här med maten, failade igår med o äta bröd till soppan som Lena tipsade om.
Men jag hoppas att skolan o vardagen gör de lätare o hålla på mina matvanor.
varför ska de va så svårt o göra något som är rätt för kroppen o hälsan?

Ska se om Della o Nea vill umgås idag, saknar min fina syster och min fina systerdotter<3

Bild från fikan på stan igår med bästisarna Ebba o Erik.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0