Krångel som kan göra mig till ett monster.

Krångel med söm ifrån Ebba inatt igen, börjar strax efter 01:00 för att hålla på tills vi kliver upp.
Ikväll är de jag som ger henne alvedon och hoppas att de kan hjälpa, måste verkligen så sova för att inte bli ett fullkomligt monster!

Har tänt alla ljusen här uppe för lite mysstämmning och för att de är en aning kallt här inne nu. -10 utomhus så får se om jag och Ebba tar oss iväg och åker pulka nu på morgonen eller om de är på tok för kallt.
Hade vart kul att ta med kameran och få tagit lite vinterbilder, på tal om bilder så ska jag klä upp fröken i hennes tomteset för att försöka få till ett bra julkort och skicka iväg.

Tror jag hämtat täcket och kryper ner med Ebba och kollar Pippi, ja om hon som har så mycket energi godkänner att ligga still med sin mamma förstås.

Godmorgon!

Torkade lite egna frukter för ett tag sedan och gjorde ett liten ljusdekoration som nu lyser fint, va tycks?
Ja stenar ska jag införskaffa mig också till de.



Kommentarer
Bella

Fin blogg! :)

2010-11-27 11:24:39
URL: http://gabbbellas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0