Något jag inte godkänt.

Förstår ni att de faktiskt snöat hela dagen?
De är början av November och jag har inte godkänt någon snö.
Snö December o Januara sen kan de faktiskt bli vår o sommar igen enligt mitt tycke.

Precis hemkommen efter veckans längsta dag och underhåller mig med att titta på Ebba som sitter o plaskar i baljan och säger att hon är ledsen för att sedan skratta o säga -inte ledsen.
Dagen har faktiskt inte vart något vidare, har känt mig deppig o låg och helst av allt har jag bara velat dra täcket över huvudet, men men alla har vi rätt till sådanna dagar ibland inte sant?

Tackar ödmjukast för alla fina kommentarer trillar in.
Svarar på dom så snart jag lagt dockan här hemma.


Kommentarer
Lovisa

Så söt, hihi :)

2010-11-09 18:18:46
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Sanna

Alla har vi upp och ner dagar och det är bara att låta dem flyta förbi för att sen ta tag i nästa dag. Neeej snö är bra, du minns väl förr i tiden? :) Snö betyder att det snart är jul och du kan börja fixa och pynta och Ebba är stor nog att förstå och glädjas åt det hela.



Träffade din mamma idag, konstigt hon har inte förändrats ett dugg sen sist jag såg henne :) Fick mig att minnas en hel massa och kändes lite tråkigt att jag inte hann prata mer med henne.



Bra att dockan iaf har kläder ;) hahaha

2010-11-09 19:31:51
URL: http://www.sannascloset.wordpress.com
Fiffi

Gullunge!!

2010-11-10 10:32:05
URL: http://prinsessbakelsen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0