Nu får de ge sig.

Men varför ger inte Ebbas feber med sig?
Ligger hela tiden runt 38 och gror, hon är pigg men ändå.
 Inte ska hon gå med feber i kroppen?
Dessutom får man inte lämna på dagis om dom är lite febriga.

Får se hur jag gör imorgon eftersom de pendlar hela tiden, annars får Johan va hemma en dag till med henne.
Hon har ju inte vart på dagis på en hel vecka nu.

Dags o göra middag, korvstroganoff o ris för Pappa o dotter, får se va som slinker ner i min mage.
Imon får de bli skärpning med maten igen, jag har slarvat!


Kommentarer
MammaMorran

Äter du ngn speciell diet eller? Vi lever efter en speciell diet så jag var nyfiken :)

Trevlig söndag!

Kram

MammaMorran- funderar på livet & Barn med ADHD/Autism

2010-11-07 16:59:37
URL: http://mammamorran.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0