Opeppad nervös och allmänt nere.

Jag hatar Tisdagar. Känner mig allmänt opeppad till det mesta och vill bara bo kvar i mjukisbyxorna och absolut inte ge mig iväg ut i snöstormen till varken läkaren eller skolan.. Är inte hemma förens 17 ikväll och de är en för tok för lång dag när de gäller skolan.

Är nervös inför cellprovet, finns inget mer genant än att behöva ligga i en gynstol och låta en främmande människa ta prover.
Sen att jag måste göra de två gånger om året eftersom jag opererat bort förut gör inte saken bättre, nej jag tycker de gör ont och är alltid lika hemskt att vänta på resultatet om förändringarna kommit tillbaka eller ej.

Igår var de ännu en gång de sket sig med maten.
På riktigt varför är de så svårt och hålla något som gör att jag går ner i vikt och gör mig hälsosam?
Pepp pepp pepp, svårt att peppa sig själv bara!




Kommentarer
simone

sv: Jag älskar att skriva och kommunicera via handskrivna brev, så kom jag över en sida på nätet för några år sedan där fångar från hela usa sökte brevvänner - så då började jag brevväxla med en kille där och vips var jag fast, han berättade hur mycket det betydde för honom och många andra att någon utanför, helt okänd bara ville byta ord och bara finnas där för inspärrade.

2010-11-23 10:51:27
URL: http://fattybom.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0